YALIKÖY 22 KM

December 17, 2019
December 2019

near Podima, İstanbul (Türkiye)

Eskiden Podima adı ile bilinen Yalıköy, Cumhuriyet Dönemi öncesinde çok fazla sayıda Rum nüfusa ev sahipliği yapmıştır. Günümüzde köyün çevresinde yaklaşık olarak 1.614 kişilik bir nüfus yer almaktadır. Köyün etrafında ki nüfus, 2013 yılında yapılan son sayımda belirlenmiştir. Günümüzde köyün etrafında Makedon ve Arnavut göçmenler halen yaşamlarını sürdürmektedirler.
Yalıköy Nerede ve Nasıl Gidilir?
Yalıköy, İstanbul ilinin Çatalca ilçesine bağlı olan bir köydür. Çatalca merkezine yaklaşık olarak 50 km uzaklıkta yer alan bu köy Kırklareli il sınırının çok yakınında yer almaktadır. Köyün asıl yerleşim alanı ise köyün etrafında yer alan kumsaldan yaklaşık olarak 1 kilometre kadar uzakta yer almaktadır.

TEM otoyolu üzerinden köye ulaşım sağlamak isteyenler Mahmutbey gişelerinden çıktıktan sonra Çatalca sapağına girerek köye rahatlık ile ulaşabilirler. Eğer köye ulaşımınızı E-5 üzerinden sağlıyorsanız Çatalca, Subaşı yolunu izleyerek yine köye ulaşımınızı kolaylık ile sağlayabilirsiniz.

PictographPicnic Altitude 31 ft

Merkez Lokantasi (hava Hafif Yagisli)

Yakinda Wc De Var.

Asfalta Ciktik. Soldan Devam

Soldan Asfalt Yol Geliyor.

Kaymakamlig Bagli Kamp Alainaninagirdik. Az İelrde CESME de Var

Tek Orguyle Cevrili Gecis Yok.. Cadir Alani Giyatlari Kisi Basi 50. Kedni Cadirinla Kisi Basi 30 Tl

Tel Orgu Bitti. Soldan Gieilir Belii Ama Yagmur Dolayisiyla Yerler Batakti.. Duz Asfalttan Devam

Az Geride Eski Tas Ocagi

Deniz Kumu Tesisi İceriye Girdik.. İzinverdiler. Soldan Devam Edecegiz

Kum Uretiliyor. Temzileniyor. DSİ ye Bagli Aktif Olarak Calisan Yer

Sol Caprazda Torpak Yol Var Ama Alanin İcinden Gecip Once Hafif Sag Sonra Soldan Devam Esecegiz

Sagda Kum Silolari

Dere Gecisi Yaptik. Buyuk Kayalar Konmus, Oblara Basrak Gectik (foto)

Grubu Geciste Beklettim, Keyif Amacli Diger Tarafa Gittim, Kesif Yapiyorum

Burada Bir Cayir Var

Dagdan Tarlaya Giris

Tarla Bitisi Patikaya Giris. Yagmur Yagdigi İcin Camurlu

PA(SOLsag) Sagdaki Oatika Harika Orman İci Ama Devamini Bilmedigim İcin Rotama Girdim

Cok Guzel Bir Patikadan Cok Guzel Bir Alana Ciktik.. Kampanelveisli Degil, Zemin Otlu Ve Engebeli

Alan Bitti Zemini Otlu Bir Patikaya Geldik

Planlarda Degisiklik Oldu. Yagan Yagmur Kapali Yolda Bizi Sirilsiklam Etti. B Plani Yaptim

asvalt

YA(sol-duz Sol-duz Sag-SAG) Daha Zayif Birbtoprak Yol Genis Ama Trakyor Yolu Sadece

YA(SOL-sag) Yagmurdan Dokayi Toprak Yollar Camurlu Olmus. Arazi Araci Sagdan Devam Eder. Soldan Biraz Faha Dar Ve Zemin Hafif B

• Photo of KAMPTREK
    KAMPTREK Nov 3, 2020

Güzel zevkli bir parkur olmuş teşekkürler hocam