← Part of Kocaeli Yarımadası

Yafta'dan İncir Boğazı'na ( 2020 09 )

Photo ofYafta'dan İncir Boğazı'na ( 2020 09 ) Photo ofYafta'dan İncir Boğazı'na ( 2020 09 ) Photo ofYafta'dan İncir Boğazı'na ( 2020 09 )

September 8, 2020
September 2020

near Bozhane, İstanbul (Türkiye)

Bozhane Köyü’nde, çınar altındaki köy kahvesinde içilen çaylarla başlayan sabah, kalabalık bir ekip, kayın, gürgen, ıhlamur ve kestanelerden oluşan ormanın gölgesinde atılan ilk adımlar, sonbahar göçüyle sayıları iyice artan ve etrafımızda uçuşan Benekli sinekkapan ve Söğüt bülbülleri, güneşin kavurduğu, iyice olgunlaşmış böğürtlenler, henüz iyice olmamışları ağzımızı buruşturan kızılcıklar, yabani elmalar, hafifçe alçalan, rahat keyifli bir parkur,

ortalığı tüm şiddetiyle kavurmasına rağmen yürüyüş bitene kadar bize yüzünü gösteremeyen güneş, bazılarımız cesaret edip girse bile şiddetli dalgalarıyla hayallerimizi yıkan Karadeniz, tüm yolu bizimle beraber gık demeden yürüyen küçük afacanlar ve gün boyu bize eşlik eden güzel yürekli insanlar bu keyifli yürüyüşten aklımızda kalanlar, her birine yürek dolusu teşekkürler, sevgiler…