XXX Ruta de la Feixina de Beuda

January 21, 2024
January 2024

near Beuda, Catalunya (España)

Un altre any que amb els companys venim a fer la marxa de la Feixina.

Aquest grup de voluntaris de Beuda sempre troben llocs preciosos per donar a conèixer als de fora tot netejant camins i corriols.

M'agradaria comentar alguns dels punts que més m'han agradat de la ruta com, el veïnat de Segaró, que sembla un petit poble i molt ben cuidat, la zona de Falgars amb la seva plaça, porxos i unes cases molt ben cuidades des d'on hem gaudit d'unes fantàstiques vistes de l'alt Empordà.
I com no d'un fantàstic esmorzar de butifarra, begudes i cafè!
També hem gaudit d'unes bones vistes des del cim de la torre de Falgars amb el Pirineu al Nord.

Tot baixant hem passat per Sant Llorenç de Sous, sota la mare de déu del Mont, on ens podem fer la idea de com devia ser de majestuós aquest monestir tal i com es veu ara mateix.

Seguint la ruta de baixada passant per forts pendents de pedres i enmig dels boscos hem arribat altra vegada a Beuda on ens esperava un altre refrigeri que s'ha posat molt bé!

Ara toca esperar un any més per tornar a disfrutar d'aquesta preciosa zona de la Garrotxa.