XX MARXA L'ALCUDIA-MILLARS 2014

November 11, 2014
November 2014

near Casas de la Parra de Abajo, Valencia (España)

SENDERISME: XX MARXA L'ALCUDIA- MILLARS 2014, molt ben organitzada pels amics de l'Alcudia. Eixim en cotxes des de la Noria de l'Alcudia cap al coll de la Garrofera i apacarquem a prop de la casa del vigilant. Anem a buscar la senda de la llum i continuem per ella fins a la pista que, girant a la dreta, ens portara al encreument del Campillo. Una vegada agrupats continuem per pista a buscar la Font d'Alba, lloc elegit per esmorzar. Continuem crestejant per anar, per la basa C9, a una casa en corral; ens desviem a la nostra esquerra per pujar al alt de la Ceja. Una vegada dalt trobem una senda que, per la nostra dreta, ens portará al riu Xúquer. Recomane portar calçat d'aigua per crear el riu. Una vegada en el marge dret del riu tan sols ens queda una pujada, preciosa, per camí de ferradura que ens portará al Millars. A la nostra dreta vorem el castell, sempre vigilant, i el poble de Millars en una bella estampa sobre. Ja queda molt poc per aplegar al albeg on tenim encomanat el dinar i el autobús que ens tornará a l'Alcudia. Agrair l'esforz de la gent que a treballat per a que un any més haja sigut possible la realització d'esta marxa sense incidències. Esta ruta l'estime com moderada per a tots aquells que tinguen l'hàbit del senderime; però que pot ser difícil i complicada als que no estiguen iniciats en esta activitat, sobretot per la distància.