Photo ofXodos- la Canaleja- Moleta de Gargant - Roca de l'Àguila - Pla de la Creu- GR-33 Photo ofXodos- la Canaleja- Moleta de Gargant - Roca de l'Àguila - Pla de la Creu- GR-33 Photo ofXodos- la Canaleja- Moleta de Gargant - Roca de l'Àguila - Pla de la Creu- GR-33

2036
January 19, 2017
October 2016

near Chodos, Valencia (España)

Xodos no sols és un dels pobles més bonics de la província de Castelló, caminar pel seu terme ens garanteix fer-ho baix l'influx de Penyagolosa. Una bona excusa per tornar, o anar per primera vegada a aquesta pintoresca població de l'Alcalatén és anar a fer aquesta excursió, en la que a més de Pujar a la Moleta de Gargant i la Roca de l'Àguila gaudirem del pas junt a pous i fonts i uns quants masos, un dels millors patrimonis de la zona.

Si punxeu a l'enllaç de baix, trobareu la crònica al meu bloc, on hi ha una descripció més detallada del recorregut.

-----------------------------------------------------

Xodos no solo es uno de los pueblos más bonitos de la provincia de Castellón. Caminar por su término municipal nos garantiza hacerlo bajo el influjo de Penyagolosa. Una buena excusa para volver, o ir por primera vez, a esta pintoresca población del Alacalatén es ir a hacer esta excursión, en la que además de subir a la Moleta de Gargant y a la Roca de l'Àguila disfrutaremos del paso junto a pozos y fuentes, y unas cuantas masías, uno de los mejores patrimonios de la zona.

Si pincháis en el enlace de abajo, entrareis en la crónica de mi blog, donde encontrareis una descripción más detallada del recorrido.

PictographRuins Altitude 3,196 ft

Xodos

• Photo of Per Dalt i Per Baix
    Per Dalt i Per Baix Jan 19, 2017

El tram final de pujada a la Roca de l'Àguila i la baixada de la mateixa fins retrobar el sender són camp a través, però es camina sense cap tipus de problema.

El tramo final de subida a la Roca de l'Àguila y la bajada de la misma hasta reencontrarnos con el sendero son campo a través, pero se camina sin ningún tipo de problema.