Photo ofXixona: Font dels Bassons - Font de Roset - Penyes de Roset -Barranc Cova dels Corrals - Penya Mitjorn Photo ofXixona: Font dels Bassons - Font de Roset - Penyes de Roset -Barranc Cova dels Corrals - Penya Mitjorn Photo ofXixona: Font dels Bassons - Font de Roset - Penyes de Roset -Barranc Cova dels Corrals - Penya Mitjorn

4 hours
February 14, 2021
February 2021

near Jijona, Valencia (España)

Ruta moderada tecnicament i fisicament.
Deixem el cotxe en el area de la font dels Bassons en Xixona, a la entrada de la poblacio.
Anirem un tram per carretera fins que arribem a la rotonda i ens desviem a la esquerra per una senda i posteriorment cami que ens dura a la Font de Roset (podem començar tambe la ruta en aquesta area).
Arribarem a les Penyes de Roset, asi devem buscar la base de les Penyes, per senda no molt clara (pareix en menor mesura que estiguem en una faja dels Pirineus). Continuem per senda fins que entrem al Barranc de la cova dels Corrals.Poc a poc anirem avançant i fent trepaes que son facils. Arribara un moment que ens desviem a la esquerra i ixirem del barranc.
Vorem un poste indicador que ens diu direccio Xixona o be Mitjorn, triem este ultim i poc a poc arribarem a l'alt de la Penya. Com sempre molt bones vistes mirem cap on mirem.
Baixarem per senda a ma dreta i asi devem a anar en el tram fins que arribem al collao amb molt de compte perque la senda i el terreny es algo escarpat.
Una vegada en el collao ja per senda i posteriorment per cami arribarem al punt d'inici.
Bona ruta i amb molt bones vistes.