XIX Dia del Senderista a la Comunitat Valenciana, en Sumacàrcer

Photo ofXIX Dia del Senderista a la Comunitat Valenciana, en Sumacàrcer Photo ofXIX Dia del Senderista a la Comunitat Valenciana, en Sumacàrcer Photo ofXIX Dia del Senderista a la Comunitat Valenciana, en Sumacàrcer

2011
January 21, 2018
January 2018

near Sumacàrcer, Valencia (España)

SUMACARCER - BARRANC DEL MURTERAL - SENDA DE LA COSTA

XIX Dia del Senderista a la Comunitat Valenciana, en Sumacàrcer, on hem fet les rutes:
Senda del Barranc del Murteral SL-CV 17.2 i Senda de la Costa SL-CV 17.

SL-CV 17.2
SL CV 17

Realitzem una ruta per la comarca de la Ribera Alta de València, entre camps de tarongers al costat del riu Xúquer envoltats de penyes calcàries i bosc mediterrani. Trobem una abundància de romers, arboços, argilagues, coscolles i pins, propis de les nostres terres, a això s'afigen els llentiscles, murtes, margallons i garroferes afavorides per un clima més humit i suau, típic de la zona.

En els aproximadament 12 km. que te longitud i un desnivell positiu acumulat de 375 m., la ruta, on seguim el traçat del SL-CV 17 i la seua variant SL-CV 17.2, ens porta a recórrer paratges com el Barranc del Murteral o la Senda de la Costa.