Photo ofWysoki Kościół - Machnice - Będkowo - Węgrzynów - Piotrkowiczki - Wysoki Kościół Photo ofWysoki Kościół - Machnice - Będkowo - Węgrzynów - Piotrkowiczki - Wysoki Kościół Photo ofWysoki Kościół - Machnice - Będkowo - Węgrzynów - Piotrkowiczki - Wysoki Kościół

August 14, 2014
August 2014

near Piotrkowiczki, Województwo dolnośląskie (Rzeczpospolita Polska)

Malownicza trasa na niedzielne popołudnie. Chwilami dość trudna. Pomiędzy Węgrzynowem a Piotrkowiczkami można poruszać się tylko pieszo.

Wyruszamy z Wysokiego Kościoła na północ. Gdy dojdziemy do asfaltowej drogi w Machnicach skręcamy w prawo. Idąc drogą mijamy sklep (po prawej) i pałac (po lewej). Za ogrodzeniem pałacu znajduje się budynek wielorodzinny i po lewej za żywopłotem - staw. Za stawem skręcamy w lewo i najpierw kostką a następnie drogą gruntową pomiędzy polami dochodzimy do lasu. W lesie wybieramy drugą ścieżkę w lewo i podążamy nią cały czas prosto aż do znajdującego się na końcu tej ścieżki strumyka. Idziemy w prawo do Będkowa. W Będkowie w lewo drogą gminną aż dojdziemy do krajowej piątki. Przechodzimy na drugą stronę drogi krajowej i na wysokości stacji skręcamy w lewo o po chwili w drogę gruntową prowadzącą w prawo.