Wormer

3 hours one minute
April 7, 2024
April 2024

near Wormer, Noord-Holland (Nederland)

Route mogelijk gemaakt door Happyhikesnh.com
De Gladoren Gingen & Gaan (en grutto’s). April doet wat ie wil, maar het was droog, zonnig en een redelijk straffe wind en 15 graden. Goed wandelweer.
We vertrokken om 9.00 uur vanaf het onverharde parkeerterreintje bij de Bartelsluisbrug in Wormer.
De ondergrond was vrijwel uitsluitend verhard, met een klein stukje wandelpad op weiland. De pauze was bij de Poelboerderij, waar we op picknickbanken kunnen zitten. De Poelboerderij was open voor een bakkie koffie, maar eigen koek en zopie nuttigen was ook mogelijk.
Het was volop weidevogeltijd, genoeg vogels gezien. grutto’s, kluten, bergeenden kieviten en de brandgans.

Fijne wandeling leuke medewandelaars.

Ik heb deze wandeling gebruikt om mijn grote rugzak te testen. Zat vol met spullen ( tent, slaapzak etc)
Dat ging opzich goed maar had ook andere schoenen aan om te testen. Dit was niet een goede combinatie waardoor ik toch niet helemaal lekker liep.