WONCK-EBEN-EMAEL

6 hours one minute
November 8, 2009
November 2009

near Wonck, Wallonia (Belgique)

Au départ de Wonck, passage le long de la tour fantastique de Eben-Ezer, puis passage devant le fort d'Eben-Emael. Ensuite, longer le canal Albert, et passage dans la réserve naturelle du Mont-Saint-Pierre qui offre une belle vue. Retour vers Wonck par les champs.
Un peu de route, et principalement des petits chemins et sentiers dans cette belle verte campagne. Il est possible d'allonger le trajet en passant sur les chemins au-dessus du fort (3 KM en +)

• Photo of Theunair49
    Theunair49 Feb 21, 2019

Dag PPdel Marcelle,
    Afgelopen woensdag heb ik jou wandelroute gekozen om te wandelen, ik heb wel een en ander gewijzigd. Bijvoorbeeld ik ben in Lanaije gestart. Heb dat stukje door de groeve niet kunnen maken omdat dit niet toegankelijk meer was, alleen hopen zand en stenen, hiervoor heb ik van te voren enkele andere paadjes gekozen. Ik heb de wandeling ook enigszins langer gemaakt, door de start in Lanaije. Het is een echte mergelgroeve route, van de zomer ga ik ze nogmaals lopen en dan omgekeerd. Bedankt dat ik je route mocht gebruiken. Hier de link naar de route zoals ik ze heb gelopen. http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=2342998 Jacques Theunissen uit Gronsveld / Nederland