Wetlina pole namiotowe do Bacówki pod Małą Rawką

Photo ofWetlina pole namiotowe do Bacówki pod Małą Rawką Photo ofWetlina pole namiotowe do Bacówki pod Małą Rawką Photo ofWetlina pole namiotowe do Bacówki pod Małą Rawką

August 21, 2019
August 2019

near Wetlina, Województwo podkarpackie (Rzeczpospolita Polska)

For the translation in English scroll down.

Pogoda jak widać na zdjęciach raczej nie zachęcała do spacerów, ale jako że to był już drugi taki dzień z rzędu zdecydowaliśmy się iść.
Rozpoczynamy od schroniska PTTK w Wetlinie. Początkowo idziemy wzdłuż drogi bez szlaku. Po minięciu przystanku PKS z prawej strony spotykamy szlak, którym idziemy nadal tą drogą, co szliśmy około kilometra. Przy kolejnym przystanku szlak skręca w prawo do lasu. Ścieżka jest dosyć przyjemna i urozmaicona miejscami niezalesionymi. Po drodze w jakiś 2/3 drogi do Małej Rawki jest deszczochron w którym można odpocząć. Po dojściu do Małej Rakwi możemy albo zejść od razu w dół do bacówki, albo pójść żółtym szlakiem na Wielką Rawkę czy dalej niebieskim na Krzemieniec i dopiero stamtąd wrócić. Myśmy z uwagi na pogodę zdecydowali się iść od razu do Bacówki.

The weather was far from perfect but we decided to take the path nevertheless.
We started in PTTK Hostel in Wetlina. Initially there is no marked road you just follow the main road. You meet the first path sign on the right, but you continue to follow the asfalt road for about one more kilometer. You reach a bus stop and entrance to the national park on the right. The route is quite nice with some parts outside of the forest with clearly marked signed on the long sticks in case of the snow. In about 2/3 of the path to Mała Rawka peak there is a refuge where you can take rest. Once you reach Mała Rawka you can either go as we did down to bacówka (hostel) or you can go other way to Wielka Rawka (yellow signs) or even further to Krzemieniec which is the join point of three countries, Poland Slovakia and Ukraine. We took the path to the hostel.

PictographCampsite Altitude 2,074 ft

Pole namiotowe i schronisko PTTK w Wetlinie Campsite and PTTK hostel in Wetlina

PictographInformation point Altitude 2,205 ft

Wejście do lasu z drogi asfaltowej Entry to the forest from the road

Po (lub w czasie) deszczu szlak może być bardzo mokry After (or during) the rain the path can be very wet.