Wanne

May 5, 2015
April 2015

near Wanne, Wallonia (Belgique)

Autour de Wanne en passant par Logbiermé

• icantgotosleep Oct 1, 2018

Absolute aanrader (bij goed weer)
    Deze tocht heeft het allemaal, adembenemende vergezichten, bospaden, prachtige kerkwegels een minimum aan asfalt en echt verharde bospaden. Vergis je niet, het is een pittige tocht ondanks er maar 1 echt steil stuk inzit, maar je bent zo bezig met de omgeving dat je het maar merkt als je terug aan je startpunt bent.
    Kortom zeker doen, in de lente of (na)zomer, bij hevige regen of sneeuw (langlaufgebied) zou ik hier toch 2x over nadenken. Soms is het pad moeilijk te vinden, rond km 17 kom je een afdaling tegen die bij goed weer al moeilijk is. Rond km 19 moet je door een wegel die bij slecht weer zeer lastig gaat worden. Wil je toch deze streek verkennen in de sneeuw, dan kan ik tocht 18748882 aanraden, deze tocht vermijd de lastige stukken op het eind. Ik heb deze gedaan met een dik sneeuwtapijt en dat was zeker te doen, mede door een zeer goede GPX file. Ook voor deze tocht is de GPX perfect, dank aan de auteur hiervoor.
    Dus zeker doen..superlatieven tekort...(>200 foto's)