Wandeling Het land van de bevers (Wibrin) !LEES DE BESCHRIJVING AANDACHTIG!

Photo ofWandeling Het land van de bevers (Wibrin) !LEES DE BESCHRIJVING AANDACHTIG! Photo ofWandeling Het land van de bevers (Wibrin) !LEES DE BESCHRIJVING AANDACHTIG! Photo ofWandeling Het land van de bevers (Wibrin) !LEES DE BESCHRIJVING AANDACHTIG!

May 24, 2021
May 2021

near Wibrin, Wallonia (Belgique)

Deze wandeling loopt voor een groot deel langs beken waar bevers dammen bouwen. Dit kan er op sommige plaatsen voor zorgen dat bepaalde delen van de wandeling onder water komen te staan. Hou hier rekening mee en doe deze wandeling niet tijdens een natte periode. Op een bepaald moment kom je aan een brugje over de Ruisseau du Pré Lefèbre, waar je net ervoor rechts een pad moet volgen. Wij hebben de route zo afgelegd, maar het zou een privé pad zijn, en de doorgang verboden. Het alternatief bestaat erin om ongeveer 300m voor je aan het bruggetje komt rechts af te slaan en dit pad gedurende een kleine kilometer steeds in dezelfde richting te volgen. (Let niet op zijwegen) Uiteindelijk kom je dan op een asfaltweg die je naar links volgt en zo kom je dan weer op het vervolg van de wandeling terecht.