Photo ofWandeling De Wilde Ourthe - Tussen Rotsen, Snelstromend Water En Keltische Overblijfselen Photo ofWandeling De Wilde Ourthe - Tussen Rotsen, Snelstromend Water En Keltische Overblijfselen Photo ofWandeling De Wilde Ourthe - Tussen Rotsen, Snelstromend Water En Keltische Overblijfselen

October 11, 2019
October 2019

near Ollomont, Wallonia (Belgique)

Deze wandeling vertrekt bij de rotsen van 'le Hérou. Langs een oeverpad brengt ze je vervolgens naar ‘Le Cheslé’, een Keltische versterking. Tijdens deze wandeling kom je enkele stevige klimmetjes tegen. Wees voorzichtig op de uitkijkpunten van de 'Hérou' rots.

PictographCar park Altitude 1,197 ft

Parking Belvédère de Nadrin

Carpark Houffalize, Luxembourg, BEL

• Photo of StanH98
    StanH98 Jan 1, 2020

Gelopen s’ochtends vroeg op oudjaarsdag 2019. Super route met ontzettend mooie plekjes. Veel klimmen en klauteren langs de Ourthe. Veel stukken pad zijn vervangen door grote stenen en losse takken over het water.. zeker de moeite waard.

• Werner en Nadia Dec 28, 2020

Wij hebben deze tocht op 21/12/2020 gemaakt met onze dochter van 4 jaar. Ze heeft 3/4 uitgestapt, geklommen, rest zat ze op mijn schouder. Zware , maar heel mooie wandeling waar we met rustpauzes 6hr hebben over gedaan.

• Photo of Lasittelle
    Lasittelle May 24, 2021

Prachtige wandeling! Geen woorden voor! Bedankt

• Photo of Danny Vanden Boer
    Danny Vanden Boer Oct 31, 2021

Mooie maar stevige wandeling, maar afstand is uiteindelijk 12,22 km ipv 9,82 km.

• Photo of mirandacozyns
    mirandacozyns Mar 8, 2023

Wij hebben er 8 uur over gedaan … genoten met een grote G …

De honden genoten van het super lange traject langs het water, daarom dus de “8uur wandeling”