Photo ofWandelen bij Culemborg Camping De Hoge Kuil (SVR Camping) Langs de Lek - Redichemse Waard Photo ofWandelen bij Culemborg Camping De Hoge Kuil (SVR Camping) Langs de Lek - Redichemse Waard Photo ofWandelen bij Culemborg Camping De Hoge Kuil (SVR Camping) Langs de Lek - Redichemse Waard

May 21, 2013
May 2013

near Culemborg, Gelderland (Nederland)

Viewed 1918 times, downloaded 8 times

Wandelen Langs de Lek - Redichemse Waard vanuit "De Hoge Kuil": een historische naam in Culemborg. Tegenwoordig welbekend als kleinschalige, gastvrije SVR camping voor iedereen, die rust en ruimte zoekt om te recreëren tegen een betaalbare prijs.
Onze camping biedt een heerlijke vakantie of weekend voor het hele gezin.

Je tent, caravan of camper staat tussen de bomen van onze boomgaard of aan de rand van het grote veld, waar veel ruimte is om heerlijk te spelen of te sporten.
Doordat de auto's op een verhard parkeerterrein staan is de camping een veilige plek voor de kleintjes en rustig voor de kampeerder.

Ouderwetse gezelligheid en persoonlijke betrokkenheid gaan hier samen met moderne ontwikkelingen als digitale toeristeninformatie en gratis draadloos internet.

Voor een extra comfortabel en sfeervol verblijf staan er een nostalgische pipowagen en een luxe, volledig ingericht chalet tot je beschikking.

Het Rivierenland (Regionaal Bureau Toerisme) biedt in de vorm van een infopost op "De Hoge Kuil" alle informatie, die voor de regio beschikbaar is. Een VVV is niet meer in het Gelders Rivierengebied.

Het centrum van Culemborg, de Lek met recreatieplas, jachthaven, dijken en uiterwaarden liggen allemaal op loop- of fietsafstand van camping "De Hoge Kuil".