W 8,9 km Nivezé Spa Wandelen Waalse Ardennen

Photo ofW 8,9 km Nivezé Spa Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 8,9 km Nivezé Spa Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 8,9 km Nivezé Spa Wandelen Waalse Ardennen

July 19, 2017
July 2017

near Nivezé, Wallonia (Belgique)

Wandeling welke anders uitdraaide dan verwacht. Alle waterkanaaltjes stonden droog. Het is wel de omgeving waar de bronnen zitten. Ik ben veel "pompstations" onder wegen tegengekomen. De weg is uiteindelijk ook volledig zoals op de .gpx route. Ik heb hem een beetje rechter gemaakt daar ik veel heb moeten omkeren. De vijver waar ik wilde langsgaan is echt wel privé terrein en ben er dan ook niet naar toe gegaan in tegenstelling tot vele andere. dat zie je aan de omheining. Het was wel mooi te zien dat de omheining van het terrein ook "vroeger" was omheind met de traditionele stenen. Misschien is het met veel regenweer wel veel water te zien, of is het een andere stroom.
Het toestelletje welke ik bij me had "welke in het filmpje te zien is" zal ik later nog eens een aantal keren uitproberen. Volgens gegevens van een Nederlandse site zou "het feit dat ik geen enkele teek had " te wijten kunnen zijn omdat ik op dat moment nog een antibiotica kuur volgde en ze niet tegen deze geur kunnen.
Druk hieronder bij "bekijk meer" voor de film