W 7,6 km Sart 1 Wandelen Waalse Ardennen

Photo ofW 7,6 km Sart 1 Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 7,6 km Sart 1 Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 7,6 km Sart 1 Wandelen Waalse Ardennen

May 25, 2017
May 2017

near Solwaster, Wallonia (Belgique)

Deze heb ik voor het eerst sinds de wandelingen online, een 2 de keer gedaan om privaat wegen en stukken zonder wandelwegen te vermijden. Het grote voordeel van deze wandeling is weeral een combinatie met Sart 2. Deze zal ik later nog online zetten.
Eigenlijk zitten we op grondgebied van Solwaster en we doen bij deze wandeling ook een stukje van Solwaster 8. Langs de oude Turfkwekerij.Voordeel van deze is wel dat je dwars door het mooie Solwaster wandeld en je even iets kan drinken of een kleine snack in " La Cagne". Het moet wel open zijn. meestal weekend en seizoenen. Enkele foto' s zijn van een aantal weken geleden, je ziet dit duidelijk aan het debiet van het water in de rivier.
Voor een kort filmpje zie hieronder bij "bekijk meer"

P en Foto' s

Snijpunt Sart 2

Snijpunt
by bakmanCoordinates (lat,lon): 50.527086,5.961843
Elevation: 394 meters
Upload your waypoints to wikiloc.com →