W 7,2km Harre 5 Wandelen Waalse Ardennen

Photo ofW 7,2km Harre 5 Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 7,2km Harre 5 Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 7,2km Harre 5 Wandelen Waalse Ardennen

March 20, 2016
March 2016

near Pont Gérard, Wallonia (Belgique)

In deze wandeling problemen gehad met de gps, lag aan mezelf. ik heb de route gecorrigeerd in Google Earth. Als je beneden aan het riviertje komt waar ik over ben gegaan kan je net zo goed de rivier blijven volgen, want even later moet ik dit ook. de weg stopt namelijk en nog had ik natte voeten.
Verder ook een probleem wat je dikwijls tegenkomt "een bordje prive" meestal trek ik me het niet aan, ik kom niet langs prive huizen maar meestal zijn het mensen welke deze bos beheren. Nu had ik de pech dat ze met drie bezig waren en ze me tegenhielden. ik moest kilometers terugmaar heb uitgelegd dat dit met mijn omstandigheden niet mogelijk was. i, ben dan ook doorgegaan. Verder ben ik dan wel "achter de hoek" dwars door het bos getrokken tot een andere weg, blijkbaar ook Prive. Blijkbaar zo goed als alles prive maar heb toch doorgezet, vele anderen zijn me trouwens voorgegaan.
Verde toch een aangename zonnige wandeling met mooie bossen.

Eigenlijk kan je vanaf hier evengoed de rivier volgen, op de route doe je dit verder ook

De berg op terug naar de weg en dan rechts. Gelukkig is het een heel open bos

Hier de weg verlaten owv problemen met privebos. (zie intro tekst)

start

PictographInformation point Altitude 1,165 ft

Terug op de weg

Hier na een stukje langs de rivier terug de weg gevonden.

PictographWilderness hut Altitude 1,281 ft

A
by bakmanCoordinates (lat,lon): 50.336886,5.631853
Elevation: 390 meters
  A
Upload your waypoints to wikiloc.com →