W 6,7 km Somal Wandelen Waalse Ardennen

Photo ofW 6,7 km Somal Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 6,7 km Somal Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 6,7 km Somal Wandelen Waalse Ardennen

August 17, 2018
August 2018

near Somal, Wallonia (Belgique)

Een wandeling zonder rivier. Met de buggy (geen kinderwagen) te doen mits enkele moeilijke rotswegen. Deze heb je enkel op de terug weg en is beperkt. De rest is weer goed te doen. Je kan ook de "kasteelweg" nemen (dezelfde weg terug). Dit is pas vanaf de terugweg. De wandeling gaat door een heel groot domein waarvan alleen de hoofdweg openbaar is. Ook de terugweg is openbaar. Van het mooie kasteel heb ik geen foto' s of filmpje' s kunnen maken daar ik er ter plaatsen op gewezen werd. Ik heb me hier dan ook aan gehouden. Het kleine stukje dat we dubbel gedaan hebben was dan ook bedoeld op het mooie kasteel te bekijken van buiten uit. Daar was dan "toevallig" iemand die me dit niet toestond. Toch zou ik bij download de moeite nemen om door de haag heen te kijken (dit is de ingang) indien mogelijk. #Woods heeft wel grotendeels losgelopen. Maar wegen gebrek aan een rivier of water is het voor hem wat tegengevallen. Op de terugweg met de wagen richting Somal nog een prachtig kasteel gezien met alles erop en er aan. Vijver, waterval, Ingangspoort enz. Deze was wel prachtig, ik had hier nog een stop moeten inlassen, maar toen kwam ik ook weer privé tegen. zelfs aan de vijver overzijde. Door de hitte waren we uitgeput zijn we huiswaarts gereden.

Somal

near Somal, Wallonia (Belgique) by walkerinwoodsWalking distance: 4.35 mi. - 7 km.

Elevation min: 221 meters max: 334 meters
Uphill: 124 meters down: 133 meters
Type: One way
Somal
Upload your trail to wikiloc.com →

WP1 Parkeerplaats

by walkerinwoodsCoordinates (lat,lon): 50.308875,5.303857
Elevation: 224 meters

• tony.hoorelbeke Dec 27, 2019

Toffe afwisselende wandeling zowel tussen de weiden als in de bossen.

walkerinwoods Dec 28, 2019

Tony
    Bedankt voor de feedback. Nog veel wandelplezier. Je weet toch dat je de wandelingen kan voorbereiden op YT.

• Rene Helbers Oct 1, 2022

Hele leuke wandeling. Zeker nu met een zonnetje en niet overdreven warm meer

walkerinwoods Oct 1, 2022

Fijn bedankt
    Woods en Ivan

• Dirk Van Goethem 1 Oct 31, 2022

Prachtige afwisselende wandeling! Het grote (tamme) varken met krullend haar op de rug - in de buurt van Moressée - was een leuke bonus voor de kinderen.

walkerinwoods Nov 6, 2022

Bedankt
    Ivan en Woods

• Jonas 49 Mar 16, 2024

Mooie variatie in bos en vergezichten.