W 4,4 km Beverce 3 Wandelen Waalse Ardennen

Photo ofW 4,4 km Beverce 3 Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 4,4 km Beverce 3 Wandelen Waalse Ardennen Photo ofW 4,4 km Beverce 3 Wandelen Waalse Ardennen

September 21, 2015
September 2015

near Frainou, Wallonia (Belgique)

Na een paar 100 meter is het wat slijkerig maar je kant de kant van de bos nemen. Niet met kinderwagens.

Rechts

Hier rechts het brugje over

Oude eik

Blijkbaar genaamd chêne Fredericq

• smitsjes Oct 20, 2016

Erg leuke en mooie route! De kinderen (4 tot 13 jaar) waren erg enthousiast!
    Niet te doen met kinderwagen.

• rob.reekmans Apr 21, 2019

Heel mooie wandeling, leuk afwisselend landschap. Kids vonden het heel leuk. Wel opletten, het laatste stuk van de route loopt blijkbaar via een brandweg in het bos waar het verboden is om te komen. We werden tegengehouden door een boswachter die dreigde de politie te verwittigen. Als je na het stuk met de oude eik rechts afslaat aan de kruising ipv rechtdoor (op het verharde pad blijven) kom je op hetzelfde punt uit maar vermijd je het stuk waar je niet mag komen. Aan dat kruispunt kan je rechtdoor stijl omhoog over een grasvlakte maar daar kan je dus beter rechts afslaan ipv rechtdoor.

• Photo of walkerinwoods
    walkerinwoods Apr 21, 2019

Bedankt voor de commentaar. Ik bekijk het of ik het kan vinden en pas het aan als ik Kan.
    Bedankt
    Ivan en Woods

• Photo of nadine.haesen
    nadine.haesen Sep 9, 2022

Spijtig genoeg stopte de weg en hebben anders moeten wandelen.. Het was 8 km wel mooi... Maar niet leuk méér op het laatste