Vrhpraca-Hum

January 1, 2018
December 2017

near Vrhprača, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Od Podgraba putem prema Jahorini cca 10 km. Parkirati na ulazu u makadamski put, desno. Dalje putem par stotina metara i onda skrenuti u šumu, pa ćete uskoro naići na šumski put, pa neke stazice i sl - slijediti track. Na kraju tj na sredini dodjete do lokacije Katun, livade. Odatle ide kolski put prema Ravnoj Planini. Slijediti ga do poljane ispod stijena odnosno do starog groba sa metalnom oigradom (iz 1943-će). Dalje prema usamljenom stablu na poljani i priječiti u šumu desno. Nekada je tu bila staza, ali je sada prilično zarasla - nazire se tek ponegdje. Na izlazu iz šume strmom livadom i izaći ćete na greben. 200-300m desno grebenom i doći ćete do vrha Hum. Povratak istim putem ili nazad malo dalje grebenom pa silazak po nahođenju opet do poljane ...

• Photo of hadzun
    hadzun Jan 3, 2018

Alaga mi ovo i prije spominjao, tako da si nam olakšao posao :)
    Hvala!

• Photo of arbajram
    arbajram Jan 3, 2018

Ubilo se za kratkih zimskih, a sunčanih, dana :)