Vrdnik-od žičare do žičare pa kula

October 31, 2021
October 2021

near Zmajevac, Vojvodina (Serbia)

Iako je bio 31.10 dan je bio kao letnje jutro. Stazu smo počeli i završili u Vrdniku ispred Bucine radnje,gde inače bude postavljena kontrolna tacka za vreme maratona.Krenuli smo desno od radnje prema rudniku i šumom nastavili prema Penzionerskom izvoru na 401 mnv.Od izvora vodi putić markacije Rubenov krug ali se ubrzo odvajamo desno prativši stare markacije koje vode prema Kraljevoj stolici.Plan je bio da odemo i do izvora Zvečan ali smo odustali. Od izlaska na put nastavljamo grebenskom stazom prema Zmajevcu i tu pravimo pauzu. Došli smo do ove strane žičare i interesuje nas gde ona počinje.Silazimo veoma lošom stazom ,odma ispod zičare,prema šumi i veliku pažnju posvećujemo spustu koji u sebi ima dosta stakla. Ostavlljamo začuđene posetioce,ove strane žičare , u čudu i idemo laganim šumskim putem do izlaska na put pred drugu stranu žičare.Stazu smo dosta korigovali naspram treka koji smo imali i vodili se logikom tako da ovaj trek još niko nije prošetao. Stižemo do početka žičare odmaramo u pogledu i nastavljamo dalje strmim i jedva prohodnim putem do vidikovca iznad žičare i odatle lagano do kule. Na kuli se slikamo i uzivamo u zalasku i nastavljamo stazom Zdravlja prema Vrdničkom etno selu. Kroz Vrdnik stižemo do auta .