Photo ofVranica: Brusnica-Objest-Matorac-Golica-Lijeva rijeka-Sarajevska vrata-Karahmetov mezar-Poljana Photo ofVranica: Brusnica-Objest-Matorac-Golica-Lijeva rijeka-Sarajevska vrata-Karahmetov mezar-Poljana Photo ofVranica: Brusnica-Objest-Matorac-Golica-Lijeva rijeka-Sarajevska vrata-Karahmetov mezar-Poljana

October 8, 2022
October 2022

near Bistrica, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Kružna tura: Brusnica-Objest-Matorac-Golica-Lijeva rijeka-Sarajevska vrata-Karahmetov mezar-Poljana.
Dolazak na Poljanu, parking RC "Brusnica" iz pravca Fojnice. U Bakovićima, kod benzinske pumpe, ima putokaz za skretanje desno, na skijalište Vran kamen. Cesta je na početku asfaltirana a kasnije je šumski dobar makadam.
Staza je markirana, počinje od parkinga uz stazu do njenog vrha, pa lijevo grebenom Matorca na vrh.
Sa Matorca smo se spustili markiranom strmom stazom prema Tješilima i onda lijevo na put za Golicu.
PS # mogli smo pravo sa Matorca naniže prema Golici.
Iz Golice, smo nastavili "katunski putem", prijeko prema Lijevoj Rijeci, pa uzbrdo na Sarajevska vrata, zatim prijeko na Karahmetov mezar i šumskim putem prijeko na Poljanu.
Vode ima u restoranu na Poljani, prije ulaska na Golicu, u Golici, u L.rijeci, na Karahmetovom mezaru.

PictographCar park Altitude 5,217 ft

Poljana

PictographMountain pass Altitude 5,250 ft

PictographMountain pass Altitude 5,237 ft

Lijevo naviše Vrankamen. Desno naviše Dernečište. Pravo pogled na Sarajevsku kotlinu i prijeko prema Poljani.