voltant per la Puntassa

April 12, 2011

near Mas de la Mola, Valencia (España)

sortint de la cova de l'Ase, passem per la Puntassa i la seua cova, cingles de st. Jaume, ginebres i mas de Ginero, mas i carrasques d'Antolino, salts i pas de lEscaleta, pins grans (12 branques), lo Càdec, pujador , la mola i cova de l'Ase

font Freda

cova de l'Ase

vertex geoèsic Mitjavila (la Puntassa)

cova de la Puntassa

PictographTree Altitude 3,717 ft

pi gros

PictographTree Altitude 3,678 ft

pi de les dotze branques

portella

'escarrassó'

cingles Dec 30, 2013

Encara no havia sabut trobar el pujador a Mitjavila! Lo provarem!

• joseppanisello Jan 1, 2014

Lo pujador se troba al final de la pista, inclús hi havia un cartell que posa "escarrassó", pero para compte que han fitat un pujador que no es l'escarrassó.
    L'escarassó queda a la dreta , lo camí passa pel damunt d'un marge prou gran i seguidament puja fins un pas estret entre un roques.
    Bona excursió!!

cingles Jan 3, 2014

Molt bones indicacions! Per cert, la baixada de la Puntassa és "fàcilment" practicable? Ara me'n fixo que tampoc és per la pista, si no pel cingle!

• joseppanisello Jan 3, 2014

Jo vaig baixar des de la marteixa cova amb una desgrimpada una mica exposada i per una repisa cap a la dreta per baixar pel recte fins la pista. Pots tornar enrera 50, 100 ó 200 metres per baixadors mes practicables. Sempre trobaràs la pista abaix.
    Un altre dia vaig fer quasi la mateixa excursió passant pel mas d'Antolino, pero abans de pujar l'Escaleta a la dreta hi ha la Carrasca Grossa i de l'escaleta ja directe al Càdec .

cingles Jan 3, 2014

Uh! Això fa molt bona pinta! Caldrà veure-ho al propi territori!