Volta Rocs Tous (nocturna)

3 mi
December 9, 2017
December 2017

near Encamp, Encamp (Andorra)

Petita volta a la Solana d'Encamp ideal per entrenar, però també per a gaudir d'una bona vista sobre el poble. Està molt ben senyalitzada. Es pot fer en qualsevol sentit. Transcorre en una part pel GR11 d'Encamp al Coll d'Ordino.

El primer tram es un camí rodat, molt dret i pedregós, fins a la cruïlla del corriol que va a Les Bons.

Agafar el corriol a esquerra per fer la volta en sentit horari. A partir d'aquest el corriol va prenent alçada.

Seguir a l'esquerra pel camí del Solà.

Si es té bona forma física i temps, es pot anar al Bony de les Neres, baixar al Coll d'Ordino, i d'allà baixar pel GR fins al pròxim encreuament, que es retornarà a aquesta ruta.

Aquest es el punt més alt de la volta. Baixar GR avall. Cap amunt es pot anar al Coll d'Ordino, sense massa desnivell de més.

Vista nocturna de l'ermita.

PictographRuins Altitude 4,405 ft

Poble de Les Bones.

Seguir track per trobar el corriol que ens portarà de nou al punt de partida. Una segona opció es baixar fins al marge del riu, on es pot també retornar al punt de partida per un passeig molt agradable. Al poliesportiu es pot recuperar el punt de partida.

Corriol d'accés als horts

Seguir el track fins al punt de partida. Sinò pujar fins a retrobar la linia d'alta tensió, a aquesta alçada el corriol planeja fins a trobar una baixada que ens portarà a la primera bifurcació.