Photo ofVolta: Pujalt-Sant Roc- Pala d'Olp- Pala de Solati- Bony de les Tosques-Tossal de Castalona-Olp-Pujalt Photo ofVolta: Pujalt-Sant Roc- Pala d'Olp- Pala de Solati- Bony de les Tosques-Tossal de Castalona-Olp-Pujalt Photo ofVolta: Pujalt-Sant Roc- Pala d'Olp- Pala de Solati- Bony de les Tosques-Tossal de Castalona-Olp-Pujalt

May 30, 2022
May 2022

near Pujal, Catalunya (España)

Matinal a partir de Pujalt, pujant per camí vell fins l'ermita de Sant Roc amb bones vistes a la vall de Montardit. Es continua cap al nordoest primer per pista després fent dreceres a la mateixa, després fora camí passant per les Pales d'Olp i Solati fins la carena del Serrat del Tossal Roi obrint-nos a la Vall d'Àssua presidida pels imponents Montsent de Pallars i Montorroio. Anem avall en direcció est passant per les successives prominències del terreny amb certa singularitat com les Roques de Solati, el Bony de les Tosques i el Tossal de Castalona. A partir d'aquí anem cercant camí enmig de feixes, algunes d'abandonades fins trobar un antic camí en desús que ens du a la carretera d'Olp a Pujalt. La seguim a l'esquerra cap a Olp des d'on ja agafem el camí vell senyalitzat fins a Pujalt. Grans horitzons, molt bones vistes. En contrapartida ens caldrà travessar uns quants filats elèctrics o valles ja que estem en zona de pastura.