Photo ofVolta per Sant Llorenç del Munt, pujant per la canal del Rajant i baixant pel camí del Cavall Bernat, passant pel Cap del Faraó Photo ofVolta per Sant Llorenç del Munt, pujant per la canal del Rajant i baixant pel camí del Cavall Bernat, passant pel Cap del Faraó Photo ofVolta per Sant Llorenç del Munt, pujant per la canal del Rajant i baixant pel camí del Cavall Bernat, passant pel Cap del Faraó

December 6, 2023
December 2023

near Matadepera, Catalunya (España)

Abortem el descens del Torrent del Rajant quan topem amb les primeres basses d'aigua estancada ("putrefacta") 😅

Arriar boudriers i cordes no ha estat en va, doncs per remuntar la canal del Rajant hem posat un corda per ajudar a pujar. Altres vegades, hi havia una corda fixa en aquesta canal, però avui no era el cas.

⚠️ Precaució Canal del Rajant: és una canal dreta i descomposta; amb fàcil caigua de pedres als companys de sota.

C/ rajant

Grimpadeta i torre electr

Canal corda nusos

Fi canal no hi ha corda esq

Torrent rajant

Pla dels Escorpins

Cavall b

Carrercavall b . Cami del moliner

Carrer de vilomara (hem baixat i tfav el tte