Volta pel Camí de les Pardines i l'Estany d'Engolasters des d'Encamp (ANDORRA)

Photo ofVolta pel Camí de les Pardines i l'Estany d'Engolasters des d'Encamp (ANDORRA) Photo ofVolta pel Camí de les Pardines i l'Estany d'Engolasters des d'Encamp (ANDORRA) Photo ofVolta pel Camí de les Pardines i l'Estany d'Engolasters des d'Encamp (ANDORRA)

September 14, 2013
August 2013

near Encamp, Parròquia d'Encamp (Andorra)

Aparquem al centre d'Encamp. D'allà hem d'anar a buscar la carretera que passa per l'exterior i posteriorment hem d'arribar fins a la rotonda del Funicamp. Allà hi ha una costa que porta a un aparcament. Si la pugem fins al final, veurem que arribem a un camí que ens permetrà arribar apart d'estalviar algunes corbes, fins a la carretera dels Cortals d'Encamp. Hi ha trams que haurem de fer per la vorera dels xalets que hi ha. Aquest tros serà el més "dur".
Un cop arribem al Camí de les Pardines (està ben indicat), simplement hem de fer uns 6Km aproximadament. Es senzill doncs és tot pla.
Quan arribem a la barrera del final de tot del camí, on hi ha els dos restaurants de l'estany, ens fixem que hi ha un GR que baixa. Aquest camí ens portarà directament a Encamp, amb una distancia aproximada de 1Km. Jo però, proposo fer una volta pel estany abans de baixar.