Volta al Puig des Corb - Talaiot del Puig Figuer (296m.)

Photo ofVolta al Puig des Corb - Talaiot del Puig Figuer (296m.) Photo ofVolta al Puig des Corb - Talaiot del Puig Figuer (296m.) Photo ofVolta al Puig des Corb - Talaiot del Puig Figuer (296m.)

April 26, 2024
April 2024

near Colònia de Sant Pere, Baleares (España)

#105 PARC NATURAL DE LLEVANT

S'Alqueria Vella de Baix- Camí des Presos - Camí Vell GR222 - Campament dels Soldats - Coll de Na Pastora - Es Verger - Coll des Verger - Talaiot des Puig Figuer - s'Alqueria Vella de Baix

PictographIntersection Altitude 911 ft

Desviació dreta GR22

Photo ofDesviació dreta GR 'Arenalet d'Aubarca' Photo ofDesviació dreta GR 'Arenalet d'Aubarca' Photo ofDesviació dreta GR 'Arenalet d'Aubarca'

Desviació dreta GR 'Arenalet d'Aubarca'

PictographRuins Altitude 1,188 ft

Campanent des soldats

Photo ofDesviació 'Es Verger' i cap a la dreta pujada al Puig des Corb Photo ofDesviació 'Es Verger' i cap a la dreta pujada al Puig des Corb Photo ofDesviació 'Es Verger' i cap a la dreta pujada al Puig des Corb