Photo ofVolta al Catllaràs i Picancel. Dia 4. De Borredà a Vilada fent cim al Salga Aguda Photo ofVolta al Catllaràs i Picancel. Dia 4. De Borredà a Vilada fent cim al Salga Aguda Photo ofVolta al Catllaràs i Picancel. Dia 4. De Borredà a Vilada fent cim al Salga Aguda

December 11, 2023
December 2023

near Borredà, Catalunya (España)

Ruta de Borredà a Vilada pasando por:
- Gorg de l'enclusa (0.7 km)
- Gorg Verd i Salt del Moli (1.1 km)
- Gorg de la Ribera (1.5 km)
- Pont de Sant Joan (3.2 km)
- Font del Llop (7.1 km)
- Coll de la Creu de Salga (7.5 km)
- Salga (8.1 km)
- Salga (8.4 km)
- Serrat dels Teixons (8.9 km)
- Salga Aguda (9.8 km)
- Font de la Molina (11.1 km)
- Font de la Casa del Bosc (11.5 km)
- Portell de l'Ovellar (12.0 km)
- Pont del Climent (12.6 km)

Últim dia de la travessa per a tancar la circular però pels inscaciables (com jo) encara queda una cresteta per a fer. Sortim del camping cap al riu i continuem el camí amb marques grogues fins a borredà. Al poble busquem el GR que porta al Santiuari de la Quar i seguim les marques fins que sortim a una pista ampla. Sense cam tipus de marca ni indicació de cap mena seguim la pista una bona estona fins a trobar un trencall de cami ample. Abandonem la pista i agafem el camí. Al cap d’uns metres tornem a trobar marques grogues i el camí comença a fer pujada. S’ha d’anar seguint el camí fins a sortir a un planell on hi ha una masia en ruïnes, la salga, i ja comença la llarga cresta per a arribar al cim del Salga Aguda. La cresta és de roca conglomerada ferma, aèria (només alguns trams) i amb alguna grimpadeta divertida. Assolim el cim amb una grimpadeta final i després d’admirar una estona les vistes de tota la ruta feta els dies anteriors baixem per l’altre costat direcció Vilada.

ruta sencera: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/volta-al-catllaras-i-picancel-ruta-sencera-155552529