Photo ofVolta al Catllaràs i Picancel. Dia 3 de Falgars al Camping Campalans de Borredà. Photo ofVolta al Catllaràs i Picancel. Dia 3 de Falgars al Camping Campalans de Borredà. Photo ofVolta al Catllaràs i Picancel. Dia 3 de Falgars al Camping Campalans de Borredà.

one day 5 minutes
December 11, 2023
December 2023

near La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

Ruta de La Pobla de Lillet a Borredà pasando por:
- Collada de Falgars (0.6 km)
- Collet Llobató (3.9 km)
- Roc del Catllaràs (4.8 km)
- El Pedró (5.5 km)
- Cap de la Baga Alta (6.2 km)
- Collada Fonda (6.7 km)
- Collada de Grau Pedrís (7.3 km)
- Coll Creueta de Cosp (9.7 km)
- Collada de Faig i Branca (10.2 km)
- Coll de la Creu Melosa (11.6 km)
- Ermita Mare de Deu dels Oms (14.8 km)
- Gorg dels desitjos (19.3 km)
- Gorg petit (20.0 km)

Dia de travessa pura i dura sense voltes i com a objectiu creuar bastants collets fins a Frontanyà. Sortida del santuari i pujada pel GR4 per anar a trobar un altre cop la roca del catllaràs. Es desfà una petita part del camí cap a la clusa i, a l’altura d’un prat que sembla un camp de futbol, ens fiquem a dins del bosc en direcció al Pedró (cim del dia) que és on comença el camí que empalma amb el GR que porta a Sant Jaume de Frontanyà. El camí no té pèrdua (marques abundants i bon camí) passa per moltes pinedes i és un passeig molt agradable ja que baixa suaument durant força km. Un cop arribats a Frontanyà (que no Sant Jaume) fem dreta passant pel dipòsit d’aigües i sortim a la carretera que uneix Sant Jaume amb Borredà. El camí marcat de groc va una estona pel riu, torna a pujar a la carretera i finalment baixa al riu per arribar al camping. Seguiu marques grogues ja que el bosc és tupit. Dormim al camping

ruta sencera: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/volta-al-catllaras-i-picancel-ruta-sencera-155552529