Volikas - Spathi

September 5, 2021
September 2021

near Madaró, Crete (Greece)

Καταφυγιο Βόλικα - Σπαθί και επιστροφή.

Μια διαδρομη χωρις τεχνική δυσκολία ή επικίνδυνα περασματα, αλλα με σχεδόν ανυπαρκτο μονοπάτι.

Φτανουμε μ αγροτικό οχημα (4x4) στην στροφη κατω απο το καταφυγιο. Ακολουθαμε τα σημαδια κοκκινο-ασπρο για το καταφυγιο 10 λεπτα, το οποιο ειναι διπλα μας.

Απο το καταφυγιο ακολουθαμε ΑΡΧΙΚΑ ΜΟΝΟ τα κοκκινα-ασπρα σημαδια ειτε τα κιτρινα-ασπρα παραλληλόγραμμα που οδηγούν πρακτικα νοτια απο το καταφυγιο.

Μετα που ανεβουμε στο πρωτο λοφακι (15-20') και εχοντας καλυτερο οπτικο πεδιο, κοιταμε για μεταλλικους στύλους/πασαλους στα επομενα λοφακια προς τα Νοτια (ευθεια κι αριστερά οπως προχωραμε). Μολις τα δουμε ακολουθαμε αυτα και αφηνουμε τα σημαδια, τα οποιο οδηγουν αλλου. Ακομα και αυτα τα πασαλακια σταματαν μετα απο καποια αποσταση, οποτε αναγκαστικα wikiloc και οπτικη με τον στόχο, που φαίνεται απο την μεση και μετα τις.διαδρομης καθαρα στα αριστερα μας (νοτιοανατολικα).

Γενικα η διαδρομή ειναι μικρή, αλλά η μη υπαρξη μονοπατιου κανει το περασμα της επιπονο στα ποδια και κουραστικό στο σώμα, και η ελλειπής σημανση θα μας φαει λιγο χρόνο ωστε να κοιταζουμε τακτικα το wikiloc. Ωστοσο, δεν εχει ιδιαιτερες παγιδες ειτε για να χαθουμε ειτε για να χτυπησουμε, αν υπάρχουν βασικες γνωσεις ορειβασιας.

Θεα απίστευτη αν δεν έχει ομιχλη!