Vlachokerasiá- δάσος Σκιρίτιδας 29-05-2022

Photo ofVlachokerasiá- δάσος Σκιρίτιδας 29-05-2022 Photo ofVlachokerasiá- δάσος Σκιρίτιδας 29-05-2022 Photo ofVlachokerasiá- δάσος Σκιρίτιδας 29-05-2022

May 29, 2022
May 2022

near Vlachokerasiá, Peloponnese (Greece)

Η πορεία που καταγράφθηκε δεν είναι η πλήρης κλασσική κυκλική. Η έναρξη έγινε από το σημείο που είναι σημαδεμένο σαν αρχή του μονοπατιού , στην Βλαχοκερασιά. Με λίγο χωματόδρομο στην αρχή ανηφορικά για 1 χμ, ακολουθούμε τα σημάδια που είναι πολύ τακτικά και μετά κατηφορικά για 7 χμ περίπου. Στα 3,5χμ συναντάμε για 1η φορά χωματόδρομο, μπαίνουμε σε αυτόν για 100μ περίπου και μετά συνατάμε στα αριστερά την συνέχεια του μονοπατιού. Στα 4,7 χμ συναντάμε την τεχνητή λίμνη , από το φράγμα. Στα 7.7 χμ συναντάμε λιβάδι με πολλές μεγάλες κερασιές φορτωμένες με άγουρα ακόμα πετροκέρασα. Από τα 8,3 χμ αρχίζει ανάβαση με αρκετά μεγάλη κλίση και στα 9,8 χμ συναντάμε την κρήνη Μελίσσι. Λίγα μέτρα μετά διασταύρωση με χωματόδρομο.
Συνεχίζουμε ευθεία στον χωματόδρομο μέχρι τα 10,3 χμ ,όπου ο χωματόδρομός .
συναντά ,σε διασταύρωση 2 ακόμη χωματόδρομους. Συνεχίζουμε τον χωματόδρομο και σε λίγο σημάδι δεξιά για το μονοπάτι που συνεχίζει και σε 3 χμ φτάνει στο χωριό. Εμείς λόγω αλλαγής του καιρού και φόβου καταιγίδας βγήκαμε στην άσφαλτο , στη συμβολή με τον χωματόδρομο για Λαγκάδα και την επαρχιακή οδό Βλαχοκερασιάς-Μάναρης, αφού διανύσαμε 11,1χμ.
Η διαδρομή έγινε με τον ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΟ ΟΜΙΛΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ( Φ.Ο.Ν.Ι. )

Intersection Μονοπάτι αριστερά

τεχνητή λίμνη- φράγμα

τεχνητή λίμνη- φράγμα . Φεύγουμε για λίγο από το κύριο μονοπάτι, δεξιά για να δούμε καλύτερα την λίμνη

παλιός νερόμυλος

Photo ofσήμανση σε δέντρο- Λιβάδι με κερασιές Photo ofσήμανση σε δέντρο- Λιβάδι με κερασιές Photo ofσήμανση σε δέντρο- Λιβάδι με κερασιές

σήμανση σε δέντρο- Λιβάδι με κερασιές