Vitrac Roque Gageac Vitrac

October 19, 2022
August 2022

near Vitrac, Nouvelle-Aquitaine (France)

De la nostra estada al Perigord Noir, concretament ens vam establir a Sarlat, del patrimoni que vam veure: pobles, jardins (alguns una presa de pèl), poblats antics sota la roca, Castells, piragüisme, senderisme …. el que ens va agradar més va ser passejar pels boscos d’aquesta contrada: boscos frondosos (malgrat ha estat un estiu molt i molt sec on el sotabosc es feia notar de sec i mort, arbres morts, camps que feien llàstima de la sequedat,...), i boscos molt variats. Realment les passejades que hi vam fer valien la pena, llàstima que havíem de fer molt asfaltar (qualsevol pista -que aquí seria de terra- allà ho tenen asfaltat) i això era un punt negatiu a la passejada. Tot i això hi tornaríem. També ens va agradar el paisatge dels camps de noguers amb un sotabosc benm verd (potser era més regat que no pas altres camps).

Aparquem a la plaça de l'Ajuntament de Vitrac. Passem per darrera l'ajuntament i al cap de poc senyalització groga passant per boscos preciosos. Arribem a la Roque de Gageac. Baixem fins a l'embarcament Gabarres. tornem a pujar al poble, el travessem i enfilem per camins bonics i ombrejats. Seguim pista Les Colombiers, Labrat (ànecs de granja).