Vitlenica - Hajdučka vrata - Trinjača

Photo ofVitlenica - Hajdučka vrata - Trinjača Photo ofVitlenica - Hajdučka vrata - Trinjača Photo ofVitlenica - Hajdučka vrata - Trinjača

July 16, 2022
July 2022

near Krkača, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Obzirom da su nam djeca zauzeta izviđačkim obavezama, odlučismo da bez njih odemo na neku dužu turu. Dužu u svakom pogledu, obzirom da smo ustali u 5h ujutro da bismo Vitlenici bili malo iza 8. Standardni put iz Sarajeva - Jablanica desno pa nakon 500 metara lijevo prema Blidinju, poslije sela Sovići neka 2-3 kilometra i lijevo na makadam dug 3,5km u pristojnom stanju. Tamo, gužva na parkingu, na skretanju za Vitlenicu ni nema mjesta nego smo produžili nekih 200 metara pa neko mini proširenje na cesti iskoristili. Biće dosta planinara na planini, znači.
i zaista ih je bilo, stalno nekog srećemo, obilazimo, nas obilaze... na Hajdučkim vratima gužva i red za slikanje... nema veze, tu smo svakako planirali dužu pauzu za ručak i kahvu, biće vremena za slikanje.
U povratku smo malo ubrzali i skratili planove, jer su ccrni oblaci počeli se navlačiti... iako nam je prokapalo par kapljica, ništa strašno... vidjeli smo na povratku kroz šumu po mokrom kamenju da je padala baš jako, srećom prestala je prije našeg dolaska. A kad smo došli do auta i presvukli se, opet je počela, taman da uletimo u auto. Tako da se može reći da nas je kiša pripazila ipak.
sve u svemu, lijepo proveden dan, lijepa tura, nije previše zahtjevna što se tiče uspona, uspon je konstantan skoro ali ipak ne toliko jak ni na jednom mjestu da bi "duša na nos izlazila". Možda je najveći problem na ruti kamenje koje ne da da se uhvsti neki ritam hoda, meni lično je smetao pogotovo na silasku

mjesto polaska. Nekih cca 200 metara poslije skretanja za Vilinac, super mjesto za parking kakva je gužva bila već u 8h

lagano zagrijavanje kroz šumu

prvo skretanje. nema ih mnogo, put je većim dijelom jasan i bez oznaka, ali neka ih

PictographFauna Altitude 5,047 ft

neko kaže bik, neko vo. Nismo provjeravali, prođi i ne smetaj

izlazak iz šume i počinju se otvarati vidici

Panorama

svaki idući pogled bolji od prošlog bude

izvor vode kod nje je presušio bio

ovo drveće označava kraj tog određenog uspona

Intersection

glavno skretanje, Vilinac desno, mi ćemo lijevo. Mamila je reklama za hladnu pivu, čak smo imali i dobar tajming hoda koji bi nam dao mogućonost da nekih 1,5h odvojimo za odlazak do doma, ali kako se nebo počelo crniti u povratku, odustali smo od te ideje

PictographLake Altitude 6,462 ft

Crvenjak

jezero Crvenjak. Jezero na najvećoj nadmorskoj visini u BiH, piše na kamenu okruglo 2000mnv, iako mislim da je to neko fino navukao. Meni je gps pokazivao nekoliko desetaka metara manje. Iako ni ti gpsovi na mobitelima nisu najprecizniji, ali ipak mislim da je istina o nadmorskoj visini negdje u sredini.

u principu, stigli smo, samo još da se spustimo do vrata i pričekamo red za slikanje

Hajdučka vrata

konačno tu. nećemo sad žuriti, daj da malo olakšamo i ruksake dok gledamo taj fenomen

kad si već na Hajdučkim, grehota je ne otići na obližnji vrh, Trinjaču. 15ak min penjanja, a na početku istog je ova raskrsnica. Mi ćemo gore, iako to na tabli nije označeno, ali vrh je svakako vizuelno vidljiv

Trinjača 2038mnv

Trinjača ili Drinjača, svejedno je. Vrh je tu, pogledi s njega su FENOMENALNI, usudim se reći , Kad se izuzmu sama vrata kao fenomen za sebe, 10 puta bolji nego pogled sa Hajdučkih vrata

samo iz jednog ugla pogled

dobro nam je došao ovaj drugi izvor u povratku da se malo osvježimo... vode ima, samo polako sipati da se ne zamuti

PictographFauna Altitude 5,224 ft

evo i krave su došle na ispašu dok smo se mi popeli i vratili. Biće finog sira negdje...

PictographInformation point Altitude 4,955 ft

ako koga put vodi do doma idućih dana, nek zna da planira da ponese bar jednu vrećicu, zauhar je