Visocica (Vito-Djetelas-Paric-Bivak-Nekropola jezero)

Photo ofVisocica (Vito-Djetelas-Paric-Bivak-Nekropola jezero) Photo ofVisocica (Vito-Djetelas-Paric-Bivak-Nekropola jezero) Photo ofVisocica (Vito-Djetelas-Paric-Bivak-Nekropola jezero)

November 19, 2023
November 2023

near Sinanovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Lijepa kasno-jesenska tura za kraceg dana, koja krece od table kraj puta koja pokazuje da do vita treba sat i 15 minuta. mi smo morali krenuti nesto prije posto se nismo htjeli spustiti zaledjenim dijelom ceste.
Nakon jedno 800 m od ceste staza za vito desno razdvaja se staze one za bivak. Staza je djelimicno markirana i poslije prolazi udolinom kroz koji tece potocic i onda zaokrece i penje se desno preko stijena dok ne izbije na malu travnatu zaravan odakle se vec vidi vrh . mozete se odluciti da idete lijevo pa tuda dodjete malo ostrijim usponom do vrha ili desno kao sto smo mi i tu em sto je uspon nesto blazi imate priliku da vidite i dio oko vrha Subar, mjesta Tusila i dalje tamo greben koji ide prema Bobovici.
Nakon Vita isli smo grebenom preko Djelelasa sa ramom za slikanje okrenutim prema Lukomiru i kanjonu Rakitnice, a onda uz malo tehnicki zahtjevniji uspon preko stijena do vrha Paric i onda silazak prema bivaku i kretanje ispod vrha Konjic do predjela Jezera sa steccima i silazak odatle dolinom do ceste praveci punu kruznu rutu.

Citavo vrijeme prizori, ukraseni prvim ovogodisnjim bjelilom, su prekrasni i sasvim je jasno zasto dosta planinara voli i redovno pohodi ovu planinu.

yt video

Pocetna tacka, prosirenje na cesti

ovdje smo morali neplanski ostaviti vozila posto je dio ceste koji se spusto dalje bio zaledjen

Photo ofSkretanje sa ceste na stazu pema Vitu i Bivku Photo ofSkretanje sa ceste na stazu pema Vitu i Bivku Photo ofSkretanje sa ceste na stazu pema Vitu i Bivku

Skretanje sa ceste na stazu pema Vitu i Bivku

Photo ofOdvajanje od staze prema Bivku-desno Photo ofOdvajanje od staze prema Bivku-desno Photo ofOdvajanje od staze prema Bivku-desno

Odvajanje od staze prema Bivku-desno

Prelazak preko potoka

poslije njega staza vodi desno kraj stijena Spionika i penje se na greben

Vito 1960

gps lokacija uzeta malo nize (kod prve slike) jer je gps prestao raditi oko vrha

Djetelas 1907

Paric 1941

PictographWilderness hut Altitude 5,716 ft

Bivak Zoran SImic

Stari nisani

Photo ofRaskrsnica - lijevo nazad prema cesti, pravo prema Nekropoli Jezero Photo ofRaskrsnica - lijevo nazad prema cesti, pravo prema Nekropoli Jezero Photo ofRaskrsnica - lijevo nazad prema cesti, pravo prema Nekropoli Jezero