Viševica i Zagradski vrh

September 14, 2010
September 2010

near Crni Kal, Primorsko-Goranska (Hrvatska)

PictographMountain hut Altitude 2,844 ft

Zagradski Vrh 1178m

Stamp Jun 3, 2014

Pozdrav....
    Može li se (ima li mjesta) ostaviti auto na mjestu koje je označeno sa Start umjesto kod Vagabundove kolibe ?
    Išli bi odatle i do Viševice i do Zagradskog, a po karti to može biti zajedničko polazište i na sjever i poslije na zapad..

• Photo of zoon
    zoon Jun 3, 2014

pozdrav, tamo ima relativno malo mjesta koliko se sjećam, ali koliba nije daleko a tamo je dovoljno mjesta.
    sretno!

Stamp Jun 3, 2014

ok, hvala.. to je nekih 700 - 800 mislim, pa se budem možda provozao pa vratio do Vagabunda ako ne bude bilo mjesta na križanju..

• Photo of molany
    molany Nov 23, 2014

Lijepa staza i lijepa su oba dva vrhova, samo baš i nije lagana staza. Dom "Vagabundina koliba" nam se zamjerio jer nam nisu htjeli pomoći već su nas grubo odbili da imaju gužvu, kakav je to planinarski dom koji niti malo truda neda da pomogne planinarima koji su cijeli dan planinarili, sramotno...

Stamp Nov 23, 2014

Mi smo to razdvojili - na dva malo proširena dijela, pa je bilo OK što se tiče napora..
    A što se tiče Doma - takva iskustva nismo imali. Domar nam je pomagao i više nego smo tražili. Možda jer smo pomoć i savjete tražili kada nije bilo gužve (za vrijeme doručka ili nakon Frajrunda) ili jer smo bili - smješteni u Domu :)..
    U svakom slučaju - vraćamo se opet ako/kad bude prilike jer nam se jako dopalo i jer zbog lošeg vremena nismo pola planiranog prošli ..