Vilanova i la Geltrú - Sitges. 100815

Photo ofVilanova i la Geltrú - Sitges.  100815 Photo ofVilanova i la Geltrú - Sitges.  100815 Photo ofVilanova i la Geltrú - Sitges.  100815

August 10, 2015
August 2015

•   4.5 2 Reviews

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Vilanova i la Geltrú - Sitges. 100815

Ruta per anar de Vilanova i la Geltrú a Sitges resseguint la costa i el camí de ronda.
La ruta surt de la Torre de Ribes Roges de Vilanova i la Geltrú, el Parc de Ribes Roges i tot el Passeig Maritim, travessem pel pont el Torrent de la Piera amb direcció al Far de Sant Cristòfol, Passeig de Sant Cristòfol i ermita de St. Cristòfol, baixem per les escales a la platja de Sant Cristòfol, arribant al final per on pugem prop de l'antic búnquer de la guerra civil a la Punta Mabrera, passem per la punta d'Escorreguixes, el Fogó del Pillo, la Platja dels Colls, la Punta Llarga, el Racó de Sant Jordi, Platja del Belis, Cala del Barco, Roques d'en Roc, el Patí Blau, la Platja del Gaspar, Morro del Gos, la Cala Xica, la Punta Grossa, la Cala dels Gegants, la Platja de l'Home Mort, la Platja de Rosés, la Punta de les Coves, la Platja de les Coves, la Platja de Santa Margarida, la Platja del Cellerot, les Anquines, la Platja de Terramar i pel Passeig Marítim arribem al casc antic de Sitges.

PictographBeach Altitude 180 ft

Sitges

• Photo of Oscar Upegui
    Oscar Upegui Dec 18, 2017

Una ruta con muy buenas visitas y descargas que merece al igual buenas valoraciones, gracias Josep por compartir el trazado.

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Dec 19, 2017

Muchas gracias Oscar por el comentario y la valoración de la ruta.

• Photo of Cami i natura
    Cami i natura Jan 9, 2019

Bona excursió

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Jan 9, 2019

Gràcies Camí i natura per la valoració de la ruta.