Vilanova de Sau (de la Sala al Coll de la Llobatera).

Photo ofVilanova de Sau (de la Sala al Coll de la Llobatera). Photo ofVilanova de Sau (de la Sala al Coll de la Llobatera). Photo ofVilanova de Sau (de la Sala al Coll de la Llobatera).

May 11, 2024
May 2024

near Sant Sadurní d'Osormort, Catalunya (España)

Hem començat la caminada no gaire després de la Sala, tot remuntant la Riera de Torrents per anar als Crous de Sant Andreu; passat aquest mas ens hem dirigit cap al Coll de la Llobatera, el punt mes alt del recorregut; hem baixat cap al Collet de la Serra per anar després a la Sureda de Panissers i hem baixat fins molt a prop del mas de Panissers, on, seguint la Riera de Castanyadell, hem arribat a la fi de la caminada. Una bona part del recorregut es per pistes on no hi passa ningú fa molt de temps, pel que molts trossos estan sent envaïts per la vegetació, sobretot el tram d’abans d’arribar a Panissers que es ple d’arbres i branques caiguts enmig del camí que fan el progrés bastant dificultós. Bona part del camí es per llocs obacs, on hem trobat avets de Douglas i alguna altra conífera forastera, però el que mes hi ha son castanyers i faigs i un tram de suros, mentre prop dels torrents i rieres hi havia molt de freixe i dispers ací i allà alguna alzina i algun roure martinenc.

M’ha acompanyat el Manolo Monasterio.