Vidreres, Castell de Sant Iscle i els Tres Pantans d'en Llobet.

Photo ofVidreres, Castell de Sant Iscle i els Tres Pantans d'en Llobet. Photo ofVidreres, Castell de Sant Iscle i els Tres Pantans d'en Llobet. Photo ofVidreres, Castell de Sant Iscle i els Tres Pantans d'en Llobet.

August 24, 2022
August 2022

near Vidreres, Catalunya (España)

Sortida mes aviat curta i ombrívola per fer-la a primera hora del matí i així evitar una mica la forta calor d'aquets días.
Podem deixar el cotxe al costat de la Hípica de Vidreres i amb molt poc tros ja ens trobem la Capella de Sant Iscle junt al castell del mateix nom que estan pràcticament en runes, pro sembla ser que s'estan recuperant, d'aquí seguim camí cap els pantans d'en Llobet passant primer per contemplar lo que queda d'un antic aqüeducte. Un cop vistos els tres pantans ( actualment amb poca aigua), tornem ara per l'altre costat i així podem veure el pantà del mitg ara des de l'altre costat i poc mes avall ja ens retrobem amb el camí per el que abans hem anat fins el Castell de Sant Iscle, i de seguida arribem al lloc on tenim el cotxe.
Recomanable fer la ruta amb temps de mes pluges i així veure el pantans amb més aigua i també les rieras que i desembocan, ja que aquests dies estàn secas.

PictographCar park Altitude 352 ft

PictographIntersection Altitude 522 ft

PictographIntersection Altitude 454 ft

PictographLake Altitude 405 ft

Pantà del mitg des de l'altre costat