Vidikovac Tumba

46 minutes
May 2, 2024
May 2024

near Rudinje, Central Serbia (Serbia)

Kratak ali atraktivan trek.Negde na sredini staze ima i zanimljiv vodopad koji je 2. Maja bio bogat vodom.Kada se dodje u podnozje stene trek se deli na onaj koji ide na vrh i onaj koji ide okolo do vidikovca koji gleda na Tumbu.Mi smo snimali trek samo do vrha a u povratku smo obisli i vidikovac koji je idealno mesto za dobre fotografije.Prilikom penjanja na vrh treba biti oprezan ali mislim da nije nista strasno kako mozda na pocetku izgleda u svakom slucaju vrh je must see i bez njega dozivljaj ne bi bio potpun.Vrh je veliki plato stene sa sjajnim pogledom na okolinu, okruzenje deluje kao da ste u filmu Lion king.Kola parkirajte na mestu gde sam otpoceo snimanje kako tu ima prosirenja za vise automobila,spustanje kolima do hidroelktrane je moguce ali ne deluje bas bezbedno za niska kola tako da ne preporucujem.Treku sam dao tezinu moderate samo zbog tog kratkog dela penjanja inace je lagana setnja kroz sumu.Trek je samo u jednom smeru,povratak je istom stazom.