Velína δάσος Μογγοστού

October 28, 2023
October 2023

near Velína, Peloponnese (Greece)

Εναρξη διαδρομής απο την βρύση, απεναντι απο την αρχή του μονοπατιού. Δεν υπάρχει άλλη βρύση στην διαδρομή.

Περνάμε απέναντι ( τσιμεντένιο οικημα, τοίχος ,πινακίδα) και η αρχή του μονοπατιού κινείται ανάμεσα στα αμπέλια για περίπου 1 χιλιόμετρο.

Κατόπιν φτάνουμε σε ένα σημείο οπου σχηματίζονται 3 δασικοί δρόμοι: επιλέγουμε αυτόν αριστερά. (Δες φωτογραφία).
Ακολουθώντας το μονοπάτι, δεξιά υπάρχει κόκκινο βέλος .( δες φωτογραφία). Ακολουθώντας το κύριο μονοπάτι (ελαφρά ανηφορικό) φτάνουμε στην χαρακτηριστική πινακίδα .( δες φωτογραφία).
Ακολουθούμε τα κόκκινα σημαδια.
Στην πινακίδα " προς σπηλιές", υπάρχει παράκαμψη που οδηγούν σε σημεία με εκπληκτοκή θέα και σε σπηλιές . (Δεν καταγράφηκε σε αθτή την πορεία, εγονε στην αναγνωριστική). Η παράκαμψη είναι περίπου 30 λεπτά, χωρίς στάσεις. Στην πρώτη διακλάδωση δεξιά και λιγα μέτρα μετά, υπάρχει χαμηλός "(κούκος"=σωρός με πέτρες), αριστερα.
Επισττοφή απο τα ίδια.
Ακολουθούμε το μονοπάτι που είναι ευδιάκριτο. Σε κάποιο σημείο τα σημαδια είναι αριστερα και θέλει προσοχή διότι το μονοπάτι είναι δυσδιάκριτο.

Μπαίνοντας ακολουθούμε μέχρι εκεί που είναι καθαρό και θέλει λίγη προσπάθεια να το βρεις. Συνεχίζει σε ευδιάκριτο μονοπάτι ανάμεσα σε κουμαριές, δρύς και ελάχιστα πεύκα.
Η θέα αριστερά είναι πανέμορφη.

Κάποια στιγμή το μονοπάτι βγαίνει σε φαρδύ δασικό δρόμο με αμπέλια στα αριστερα.

Συνεχίζουμε σε αυτό μέχρι την πρώτη διαστάύρωση που πάμε δεξιά.

Εδώ πάλι δεν έχει σήμανση όμως με λίγη εμπειρία μετά απο 20 λεπτα υπάρχει μονοπάτι δεξιά , πανέμορφο, το οποίοπάλι διακλαδίζεται με το δρόμο ( εχει σήμανση) και πάλι περπατάμε σε αυτόν.
Δεξιά έχει μετά απο περίπου 15 λεπτά, μικρή ρεματιά που την ανεβαίνουμε ( πυκνή βλάστηση), και ενώνεται η πορεία, όπως φαίνεται στον χάρτη.

Πολλή όμορφη διαδρομή, ξεκούραστη χωρίς απαιτήσεις που σε αφήνει να θαυμάσεις το τοπίο και να σκεφτεις. Σε 3 σημεία μόνο θέλει προσοχή, για να βρείς τα σωστά σημεία.
Καλό είναι να υπάρχει αντικουνουπική λοσιόν, εχει άφθονα ιπτάμενα έντομα.