Vallvidrera Superior - Can Calopa de Dalt - Les Planes

Photo ofVallvidrera Superior - Can Calopa de Dalt - Les Planes Photo ofVallvidrera Superior - Can Calopa de Dalt - Les Planes Photo ofVallvidrera Superior - Can Calopa de Dalt - Les Planes

April 18, 2021
April 2021

near Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes, Catalunya (España)

Aquesta ruta permet arribar a Can Calopa de Dalt amb transport públic. Sortim de Vallvidrera Superior a les 10h aproximadament i arribem a Can Calopa de Dalt a les 12h.

Havíem reservat una taula per fer l'aperitiu i hem aprofitat per tastar el Vinyes de Barcelona, l'únic vi fet de raïm conreat al terme municipal de Barcelona. Val a dir que reservar ha sigut un encert, ja que feia molt bon dia i s'ha omplert ràpid.

La sortida de Can Calopa de Dalt direcció Les Planes ha sigut una mica caòtica ja que ens ha sigut impossible seguir el track que portàvem. Recomanem NO fer la volta a la masia com hem fet nosaltres i tornar per La Rierada com en alguna d'aquestes rutes (encara que sigui una ruta més llarga):
- https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/les-planes-can-calopa-rierada-les-planes-62203826
- https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/les-planes-can-calopa-vallvidrera-37460143
- https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/les-planes-can-calopa-rierada-70556454

També podeu intentar fer la volta per la masia per l'altra banda i anar a parar a la font del Bon Pastor.

Si feu la nostra ruta un cop sortint de Can Calopa de Dalt haureu de passar pel mig del bosc durant ben bé 1 km, sovint havent-vos d'ajupir o apartar branques. Per aquest motiu marco la ruta com a difícil. Quedeu avisats!