Vallter, Coll Geganta, Bacivers, Bastiments, Vallter.

Photo ofVallter, Coll Geganta, Bacivers, Bastiments, Vallter. Photo ofVallter, Coll Geganta, Bacivers, Bastiments, Vallter. Photo ofVallter, Coll Geganta, Bacivers, Bastiments, Vallter.

July 3, 2016
July 2016

near Setcases, Catalunya (España)

Ruta diumenge 3 juliol 2016, ruta facil circular y força calor.

Vallter

Cim Bastiments

Creu Bastiments

Gra De Fajol

• Photo of josep figuerola s
    josep figuerola s Jul 5, 2016

Pujar a Bastiments pel Coll de la Geganta, sempre t`estalvia trobar-te menys gent pel camí i poder aparcar amb mes facilitat. La ruta surt de la cafeteria de Vallter i segueix pujant pels remuntadors de la pista “xemeneies”, camí fressat i amb fites que en 1 h us situarà al coll de la Geganta. En lloc de seguir la carena del Bastiments, seguiu el camí que baixa en diagonal i que us portarà al llac de Bacivers, bon lloc per esmorzar. El camí que puja al cim de Becivers surt de la cabana de pedra situada a prop de la vora del llac. Una vagada al cim, vistes de la Cerdanya i del Canigó. Seguim la carena pedregosa que ens portarà al cim del Bastiments (El Bastó, el Piolet, la fita de ciment i finalment la creu). Podeu baixar pel Coll de la Marrana, nosaltres varem tornar a buscar la tranquil•litat del coll de la Geganta fins el parking de Vallter.