VALLTER - BASTIMENTS - PIC DE LA DONA - VALLTER

Photo ofVALLTER - BASTIMENTS - PIC DE LA DONA - VALLTER Photo ofVALLTER - BASTIMENTS - PIC DE LA DONA - VALLTER Photo ofVALLTER - BASTIMENTS - PIC DE LA DONA - VALLTER

June 22, 2017
June 2017

near Setcases, Catalunya (España)

Magnífica ruta d’alta muntanya feta el dijous 22 de juny de 2017.

L’excel•lent reportatge fotogràfic es del company Francesc Vila.

Sortim de la carretera de Vallter (1 km abans d'arribar a l'estacion d'esqui).
Agafem el GR 11, passem pel refugi d'Ulldeter fins al coll de la Marrana, on deixem el GR per anar a la dreta, cap a Bastiments.
Un cop dalt a la creu de Bastiments, seguim la carena, passant pel vèrtex i fins on hi ha un piolet gegant.
Tornem a la creu i baixem per l’Esquena d'Ase, fins al coll de la Geganta, on fem un bon esmorzar.
Continuem per la carena amb direcció al pic de La Dona i des d’aquí baixem cap a la portella de Mantet i a l’estació de Vallter 2000.
I des de Vallter fins al punt de sortida el refem per la carretera asfaltada.

Érem en els 2 Francesc, el Toni i els dos Josep.
Total Temps aproximat caminant 5h.

ARRIBADA

COLL DE LA GEGANTA

• Photo of VilaBaulenas
    VilaBaulenas Jun 26, 2017

Gràcies per la teva valoració del reportatge fotogràfic. He fet el que he pogut, però les fotos amb càmara fotogràfica sempre queden millor que amb mòbil.
    Com sempre et felicito per la teva acurada explicació de la ruta i llocs per on hem passat.
    Aquestes sortides per alta muntanya on es respira aire pur i tens la sensació de llibertat, són molt gratificants. Des d'aquí t'animo a seguir oferint·nos sortides per indrets del nostre estimat país tant bonics.
    Un 10.

• Photo of BJM_CIM
    BJM_CIM Aug 6, 2021

Ruta llarga i molt bonica. Aquesta és la més habitual per fer el Bastiments.

• Photo of msoengas
    msoengas Sep 8, 2023

Ahir vaig fer la ruta. Dia esplèndid, clar i amb bona visibilitat. Vaig baixar-me el track però la veritat és que no el vaig utilitzar ja que la ruta, camí i punts de referència es veuen perfectament. Bon entrenament.