Valle Baztàn - Otxasko - Soalar - Burga i Cascada Xorroxin.

Photo ofValle Baztàn - Otxasko - Soalar - Burga i Cascada Xorroxin. Photo ofValle Baztàn - Otxasko - Soalar - Burga i Cascada Xorroxin. Photo ofValle Baztàn - Otxasko - Soalar - Burga i Cascada Xorroxin.

April 25, 2017
April 2017

near Iñárbil de Errazu, Navarra (España)

Sortim de la part de dalt del poble de Gorostapalo i de seguida comencem a pujar fins el pic de Otxasko coronat amb unes rocas, seguim per el costat de una tanca pel bestià i arribem al cim de Soalar baixem fins un coll i tornem a pujar ara al cim de Burga passant per una fajeda molt preciosa i baixem a un coll des del qual arribem a veura un parrell de dolmens reculem al coll i agafem un sender l`esquerra de la pista, en alguns punts es una mica perdedor però arribem a baix i passem per un camì i un pont, mes endavant passem per Iñarbegi aquì anem per el PR – 7 , arribem a la cruïlla que porta a la Cascada de Xorroxin, nosaltres per motius tecnics no hi varem anar, però val la pena acostarse, seguim per una suau però llarga pujada fins arribar al inici Gorostapalo.