Vallcarca - La Trinitat - Mas Quadrell - Riera de Vallcarca

Photo ofVallcarca - La Trinitat - Mas Quadrell - Riera de Vallcarca Photo ofVallcarca - La Trinitat - Mas Quadrell - Riera de Vallcarca Photo ofVallcarca - La Trinitat - Mas Quadrell - Riera de Vallcarca

February 23, 2022
February 2022

•   4.7 1 review

near Vallcarca, Catalunya (España)

Bonica, còmoda i entretinguda sortida. Excepte la pujada a la Trinitat, tot pistes.

Sortim de Vallcarca, al costat de la cimentera. La veritat és que aquest és el punt menys interessant de l'itinerari. Tant la cimentera, com la pedrera com el poble abandonat no ofereixen una imatge bucòlica que diguem, tot i que té el seu què veure aquest panorama tan apocalíptic.

Hem triat aquest punt per sortir perquè així al principi hi ha la part més exigent. Al final, el tram més agraït.

Iniciem la ruta agafant el GR-92, cal fer la pujada a la Trinitat. Des de baix la veiem a dalt de tot. Però es tracta duns 1.100 metres de pujada i es deixa fer bé. No ens n'adonem i ja som dalt.

Aquí val la pena gaudir de les vistes.

Continuem pel GR-92. Ara ja és pista, al principi, amb unes bones rampes, però al cap de poc, el camí es suavitza.

Deixem el GR-92 que va a la població de Sitges i continuem per la pista que va planejant entre boscos fins empalmar amb el camí de la Fita. El que va se Sitges a la Plana Novella.

Continuem planejant, Passem pel Mas Maiol, seu de l'Associació de Caçadors de Sitges.

Al cap de poc, deixem la pista per agafar el camí de Mas Quadrell, a la dreta. Anem baixant, passem pel Mas Quadrell i continuem baixant fins acabar seguint la Riera de Vallcarca.

Anem fet fins arribar de nou al punt on hem iniciat l'itinerari.

________________________________________________________________

Podeu trobar totes les meves rutes ordenades i classificades segons modalitat, localització i dificultat al meu bloc:
Gaudim la Natura

• Photo of enricgelis1
    enricgelis1 Apr 1, 2022

Gracies per compartir Pistes agradables i suaus amb unes vistes espectaculars Com sempre en el Garraf Salut i cames

• Photo of xavier planas
    xavier planas Apr 1, 2022

Moltes gràcies Enric. Me n’alegro que hagis gaudit aquesta ruta.