Vall Port Negre - Pic Negre - Port Negre 07/06/2014 10:09

1919
June 22, 2016
June 2016

near Castell nou de Carcolze, Catalunya (España)

Vall Port Negre - Pic Negre - Port Negre 07/06/2014 10:09

Deixem cotxe a la barrera de la cabana del vaquer i enfilem cap a la vall del port negre. Un cop arribem al prat gran per la pista, seguim ja corriol i arribem a senyal de fusta que et marca x passar a la banda esquerre del riu x un pont fet amb 3 pins. Anem seguint tota l'estona el riu i anem remuntant la vall, no deixant la vora esq del riu, encara que hi ha trossos k et separes una mica.
Esta tot molt verd i baixa molta aigua. Quan ja anem arribant al fons de la vall a l'esquerre de tot queda un coll que et porta al negre, al mig enfiles cap el cim del negre i cap a la dreta a menys alçada queda el port. Nosaltres enfilem cap el mig i pujem al pic negre ( 2.30 hores). Fa moooolt aire i ens kdem poc. Baixem al port negre que encara fa mes aire i no goso acostarme a andorra.
Baixem i desfem cami. Sortim amb sol pero fa un dia molt encalitxat. Al arribar cim es va tapant i fa molt aire. Baixem sense sol o un sol molt tenue.