Vall d'Incles- Juclar- Pic de l'Alba- Siscar- Siscaró ( Circular )

Photo ofVall d'Incles- Juclar- Pic de l'Alba- Siscar- Siscaró ( Circular ) Photo ofVall d'Incles- Juclar- Pic de l'Alba- Siscar- Siscaró ( Circular ) Photo ofVall d'Incles- Juclar- Pic de l'Alba- Siscar- Siscaró ( Circular )

September 1, 2013
August 2013

near Incles, Canillo (Andorra)

Sortim del pont de la Baladosa a la Vall d'Incles seguin el riu de Juclar fins al refugi i estany de Juclar, seguim cap a la collada de Juclar on ja es veu l'estany francès de Juclar, pugem al coll de l'Alba ja veiem el llac de l'Alba, baixem una mica i planegem per la tartera a la dreta de l'estany fins arribar a la canal que puja al coll de Siscar, després d'esmorçar pugem al pic de l'Alba, tornem al coll per continuar per una forta pendent amb una herba llarga i lliscosa fins l'estany de Siscar, direcció oest pugem a la portella de Siscaró, baixem cap a les basses i refugi de Siscaró i seguin el riu de Siscaró tornem al punt de sortida.
El tros més complicat es la tartera després del coll de l'Alba hi ha unes fites difícils de veure, i la baixada del coll de Siscar fins als estanys que es bastant pendent i relliscosa.