Vall d'Incles- Juclar- Fontargent (Andorra- França)

Photo ofVall d'Incles- Juclar- Fontargent (Andorra- França) Photo ofVall d'Incles- Juclar- Fontargent (Andorra- França) Photo ofVall d'Incles- Juclar- Fontargent (Andorra- França)

July 8, 2015
July 2015

•   4.5 2 Reviews

near Incles, Canillo (Andorra)

Sortim des del Pont de La Baladosa pel GR que ens porta al refugi guardat de Juclar que queda per damunt de l'Estany Primer de Juclar, el més gran d'Andorra, passem entre els dos estanys per pujar a la Collada de Juclar, entrem a França i baixem cap a l'Estany Negre de Juclar pel GR que va al Refugi de Rulhe, voregem l'estany i baixem per una tartera sense complicació fins l'Estany de l'Estanyol, passat el segon estany, mes petit, direcció Oest anem pujant per un camí ben senyalitzat fins arribar als estanys de Fontargent per després pujar al Port d'Incles o de Fontargent a on tornem a entrar a Andorra per baixar pel Riu del Manegor fins al punt de sortida.

Estany de Joclar

Muy buena la ruta.

• Photo of gmarsal
    gmarsal Jun 10, 2019

Ruta molt maca, paisatges i terrenys molt variats. Molt recomanable